wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego paczkanaczas.pl

 
§1 Definicje
 
  1. Sklep – PACZKANACZAS.PL Michał Wenta i Karol Król (adres siedziby: ul. Szkolna 3, 84-230 Rumia), NIP: 5882323942, REGON: 521936391.
 
  1. Klient, Użytkownik, Zleceniodawca – Użytkownik Sklepu, który korzysta z usługi dostępnej na stronie odsylamy.pl.
 
  1. Usługa - Usługa Elektroniczna świadczona przez Usługodawcę, umożliwiająca Użytkownikowi złożenie zamówienia na zlecenie przez Usługodawcę usługi odbioru, przemieszczania i doręczenia bądź przewozu przesyłki na rzecz Użytkownika.
 
  1. Usługa Elektroniczna - Usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika.
    
  1. Usługa Przewozu - usługa przewozu realizowana przez Partnera, zlecana przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika. Usługodawca nie świadczy Usługi Przewozu, a jedynie zleca w swoim imieniu jej wykonanie na rzecz Użytkownika przez Partnera. Usługa Przewozu realizowana jest na rzecz Użytkownika na podstawie umowy zawartej pomiędzy Partnerem a Usługodawcą, dlatego Użytkownik może realizować przysługujące mu uprawnienia w związku z Usługą Przewozu wyłącznie za pośrednictwem Usługodawcy.
 
  1. Serwis Internetowy lub Serwis - Serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym https://paczkanaczas.pl/ za pośrednictwem którego dostępna jest usługa wymieniona w poniższym regulaminie, którego właścicielem jest Usługodawca.
 
  1. Konto Użytkownika - oznaczone indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres e-mail) i hasłem podanym przez Użytkownika zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy umożliwiający korzystanie ze strony internetowej odsylamy.pl na warunkach określonych w regulaminie danej Usługi Elektronicznej. Konto umożliwia Użytkownikowi zamawianie Usług, gromadzenie danych podanych przez Użytkownika oraz informacji o innych działaniach Użytkownika.
 
  1. Przesyłka - Przesyłka kurierska krajowa lub Przesyłka paczkomatowa, lub punkt odbioru.
 
  1. Przesyłka kurierska krajowa - przesyłka wysłana do odbiorcy po złożeniu zamówienia, realizowana przez Partnera, spełniająca parametry wymagane przez tego Partnera.
 
  1. Przesyłka paczkomatowa (Paczkomaty InPost) – Przesyłka przyjęta w celu przemieszczenia i doręczenia za pośrednictwem Paczkomatu z możliwością jej nadawania i odbierania.
 
  1. Paczkomat - urządzenie, elektroniczna szafa depozytowa, umożliwiająca osobie upoważnionej nadawanie lub/i odbiór znajdujących się w nim Przesyłki paczkomatowej. Aktualny wykaz paczkomatów zamieszczony jest na stronie: www.paczkomaty.pl.
 
  1. Partner – Operator kurierski, który zawarł z Usługodawcą umowę Usługi Przewozu, na podstawie której świadczy usługi przewozu, zlecane przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika za pomocą strony internetowej odsylamy.pl. Partnerem jest:

 - InPost Sp. z o. o. (InPost) z siedzibą w Krakowie 30-624, ul. Malborska 130, Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 543759, NIP: 679-31-08-059, Regon 360781085.
- InPost Paczkomaty Sp. z o. o. (InPost) z siedzibą w Krakowie 30-624, ul. Malborska 130, Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 0000255841, NIP: 679-31-08-059, Regon 120246484.
- Poczta Polska SA. z siedzibą w Warszawie 00-940, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 0000334972, NIP: 5250007313, Regon 010684960.

- DPD POLSKA SP Z O O.  z siedzibą w Warszawie 02-274, ul. Mineralna 5 , Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 0000028368, NIP: 5260204110, Regon 012026421. 
 
  1. Reklamacja – reklamacja złożona przez Użytkownika na usługę rlub towar na podstawie niniejszego Regulaminu.
  • Sprzedawane produkty objęte są gwarancją sprzedawcy na podstawie ustawy art. 43d i 43e ustawy o prawach konsumenta
  • Czas na reklamację z tytułu „Niezgodność towaru z umową” (rękojmia): 2 lata
  • Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo 
​​​
  1. Reklamacja Usługi Przewozu – reklamacja złożona przez Użytkownika lub Usługodawcę w imieniu Użytkownika na usługę przewozu do Partnera realizującego usługę przewozu, na podstawie niniejszego Regulaminu oraz regulaminu Partnera.
 
  1. Decyzja Reklamacyjna – decyzja Partnera w przedmiocie reklamacji na Usługę Przewozu, złożona przez Użytkownika lub Usługodawcę na skutek otrzymania od Użytkownika Reklamacji Usługi Przewozu, której skutki dotyczą Użytkownika.
 
  1. Regulamin - niniejszy Regulamin.
 
  1. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§2 Konto
 
  1. Konto Użytkownika umożliwia mu korzystanie z usługi dostępnej na stronie odsylamy.pl.
  2. Właścicielem konta w serwisie jest osoba, która je zakłada. Zabrania się przekazywania loginu oraz hasła osobom trzecim. Usługodawca zobowiązany jest do weryfikacji kont Użytkowników pod kątem ich ewentualnych powiązań oraz wzajemnych udostępnień. Konta powiązane to konta, w których występują powtarzające się dane, powiązania czy zależności. Usługodawca może zablokować konta powiązane. Blokada konta Użytkownika może nastąpić także w skutek łamania przez niego przepisów Regulaminu. Usunięcie konta może nastąpić niezwłocznie po wystąpieniu wyżej wymienionych przesłanek.
  3. Usługodawca weryfikuje wprowadzane przez Użytkownika dane. Jeżeli zawarte w formularzu rejestracyjnym dane są nieprawidłowe, Usługodawca może je odrzucić.
  4. Logowanie do Konta Użytkownika następuje poprzez podanie adresu e-mail oraz hasła do Serwisu. W przypadku, gdy Użytkownik nie pamięta hasła do Serwisu, może je odzyskać, klikając w odnośnik „nie pamiętam hasła” i wpisując adres e-mail podany podczas rejestracji. Usługodawca zobowiązany jest wysłać Użytkownikowi na adres e-mail instrukcję dotyczącą resetu hasła i ustalenia nowego hasła.
  5. W celu usunięcia konta, Użytkownik składa Usługodawcy oświadczenia w formie elektronicznej lub pisemnej. Usunięcie konta możliwe jest w przypadku zakończenia wszystkich zamówień Użytkownika oraz uregulowania salda za wykonane przez Usługodawcę usługi. Wyżej wymienione warunki dotyczą także terminu usunięcia przez Usługodawcę konta. Konto Użytkownika może zostać wyrejestrowane w przypadku kiedy Użytkownik i Usługodawca nie mają wobec siebie żadnych nieuregulowanych zobowiązań finansowych. 
§3 Rejestracja konta w sklepie paczkanaczas.pl
 
  1. Dzięki rejestracji na stronie internetowej odsylamy.pl Użytkownik ma dostęp do wszystkich usług elektronicznych.
  2. Użytkownik może zarejestrować się na stronie poprzez właściwe wypełnienie formularza rejestracyjnego, który znajduje się na stronie paczkanaczas.pl. Dane podane w formularzu muszą być prawdziwe. Rejestracja konta może również nastąpić poprzez nadanie przesyłki za pomocą numeru NIP. Opcja ta dostępna jest wyłącznie dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz osób prawnych. Podanie danych podczas rejestracji konta jest niezbędne w celu skorzystania z usług serwisu.
  3. Rejestracja jest dostępna dla: osób fizycznych, posiadających pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych, które nie posiadają osobowości prawnej, jednak mogą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Rejestracji w imieniu osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych dokonują osoby posiadające odpowiednie umocowanie; w przypadku braku umocowania, Konto zostanie usunięte.
  4. Rejestrując Konto, Użytkownik oświadcza, że dane osobowe  zostały zamieszczone zgodnie z prawem oraz nie naruszają praw oraz dóbr osób trzecich.
  5. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są przez Usługodawcę przy rejestracji konta oraz przy składaniu zamówienia w ramach wykonywanej usługi, w celu jej poprawnej realizacji. Usługodawca udostępnia dane Użytkownika Partnerowi, który wykonuje usługę przewozu, jeśli jest to niezbędne.
  6. Użytkownik odpowiada za poprawność podanych w formularzu rejestracyjnym danych, w tym także za wszystkie skutki wynikające z podania błędnych danych. Odpowiada również za poprawne wprowadzenie danych osób będących odbiorcami przesyłek i za ewentualne skutki wynikające z podania błędnych danych.
  7. Użytkownik ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni tylko w przypadku, w którym Usługodawca nie rozpoczął świadczenia usług. Odstąpienie od umowy powinno zostać dostarczone w formie elektronicznej bądź na piśmie. Za datę złożenia oświadczenia uznaje się datę, w której Usługodawca je otrzymał.
  8. Użytkownik przekazuje Usługodawcy dane osobowe nadawców oraz odbiorców przesyłek nadawanych ze strony odsylamy.pl.
  9. Cel i zakres przetwarzania danych osobowych Użytkownika oraz pozostałe informacje, których podanie jest obowiązkiem Usługodawcy, znajdują się Polityce Prywatności serwisu.
  10. Usługodawca przetwarza dane osobowe nadawców oraz odbiorców przesyłek na polecenie Użytkownika, w momencie realizacji usługi. Zapewnia tym samym, że wszystkie upoważnione przez niego osoby zobowiązane są do obowiązku zachowania tajemnicy. W związku z art. 32 RODO, Usługodawca jest uprawniony do korzystania z usług innego podmiotu przetwarzającego bez konieczności uzyskania uprzedniej zgody Użytkownika i przestrzega warunków związanych z korzystaniem z usług takiego podmiotu, w szczególności określonych w art. 28 ust. 4 RODO.
  11. Usługodawca przetwarza dane osobowe zgodnie z Polityką Prywatności stanowiącą integralny załącznik do niniejszego Regulaminu oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, jest jednak niezbędne do założenia Konta Użytkownika i korzystania ze strony odsylamy.pl.
§4 Zamówienia
 
  1. W celu złożenia zamówienia, Użytkownik wypełnia formularz wysyłkowy. Po nadaniu przesyłki, korzystając z otrzymanego kodu, umieszcza przesyłkę w wybranym przez siebie Paczkomacie bądź drukuje list przewozowy i przekazuje paczkę Kurierowi.
  2. Skorzystanie z Usługi oznacza, że Użytkownik zapoznał się i zaakceptował Regulamin Partnera, zawierający warunki wykonania Usługi Przewozu.
  3. Użytkownik bierze odpowiedzialność za informacje o przesyłce, które podał, w tym dotyczące jej parametrów, sposobu zapakowania czy wartości.
§5 Reklamacje usług transakcji
 
  1. Reklamacje Użytkownik może zgłosić drogą elektroniczną oraz pocztową.
  2. Reklamacja powinna zawierać:
a) dane Użytkownika,
b) opis stanu faktycznego, będącego podstawą reklamacji,
c) dane pozwalające zidentyfikować transakcję.
  1. Zlecenie Reklamacji nie zwalnia Zleceniodawcy z obowiązku terminowego regulowania zobowiązań wobec serwisu odsylamy.pl.
  2. Na potrzeby postępowań reklamacyjnych, Klient powinien archiwizować na trwałym nośniku we własnym zakresie informacje o dokonywanych przez niego zamówieniach za pomocą Serwisu.
  3. Usługodawca rozpatrzy prawidłowo złożoną reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji, w tym bieg terminu rozpoczyna się w momencie otrzymania przez Usługodawcę reklamacji.
  4. Decyzję reklamacyjną Usługodawca prześle Użytkownikowi drogą elektroniczną na przypisany do jego konta adres e-mail, a w przypadku jego braku- w inny dostępny Usługodawcy sposób. Usługodawca może wnioskować o uzupełnienie informacji reklamacyjnych, jeżeli będzie to konieczne w procesie jej rozstrzygnięcia.
  5. Brak terminowej odpowiedzi na Reklamację nie oznacza jej uwzględnienia.
  6. W przypadku uznania przez Usługodawcę Reklamacji na rzecz Użytkownika, podczas czego zaistnieją przesłanki do obniżenia podstawy opodatkowania podatkiem od towarów i usług (podatkiem VAT), Usługodawca zobowiązany jest do wystawienia faktury korygującej VAT oraz przekazania jej Użytkownikowi.
  7. W przypadku wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego, Zleceniodawca może dochodzić roszczeń we własnym zakresie na zasadach ogólnych.
  8. Przepisy dotyczące Reklamacji stosuje się odpowiednio do Odwołania od Decyzji Reklamacyjnej.
§6 Reklamacje usług przewozu
 
  1. Usługodawca pełni wyłącznie funkcję pośrednika.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość wykonanej przez Partnera usługi.
  3. Zleceniodawca, będący użytkownikiem firmowym, chcąc zgłosić Reklamację na usługi Partnera, zgłasza ją bezpośrednio do Partnera.
  4. Zleceniodawca, będący użytkownikiem indywidualnym, chcąc zgłosić reklamację na usługi Partnera, zgłasza ją bezpośrednio do Partnera bądź do Usługodawcy, który pośredniczy w dostarczaniu Reklamacji Partnerowi.
  5. Serwis odsylamy.pl nie wydaje decyzji odnośnie reklamacji złożonej u Partnera.
  6. O decyzji reklamacyjnej Zleceniodawca zostanie poinformowany w terminie i zgodnie z procedurami zawartymi w Regulaminie Partnera.
  7. Zlecenie Reklamacji nie zwalnia Zleceniodawcy z obowiązku terminowego regulowania zobowiązań wobec serwisu odsylamy.pl.
  8. Brak terminowej odpowiedzi na Reklamację, która miała zostać wydana przez Partnera nie oznacza jej uwzględnienia.
  9. Przepisy dotyczące Reklamacji Usługi Przewozu stosuje się odpowiednio do Odwołania od Decyzji Reklamacyjnej.
  10. W przypadku wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego u Partnera, Zleceniodawca może dochodzić roszczeń we własnym zakresie na zasadach ogólnych.
§7 Opłaty dodatkowe
 
  1. W przypadku złożenia przez Użytkownika błędnych informacji o przesyłce, Partner może dokonać weryfikacji przesyłki pod kątem zgodności ze stanem faktycznym. W przypadku niezgodności informacji podanych przez Użytkownika dotyczących przesyłki a stanem faktycznym, Partner może naliczyć Usługodawcy dodatkową opłatę, którą Usługodawca obciąża Zleceniodawcę. Opłata ta naliczana Zleceniodawcy przez Usługodawcę według cennika.
  2. Poprzez dodatkową opłatę należy rozumieć również wszelkie poniesione przez Usługodawcę koszty.
§8 Płatności
 
  1. Usługi świadczone przez Usługodawcę są odpłatne, a ich kosztami obciążany jest Użytkownik. Usługodawca ma prawo do modyfikacji zakresu świadczonych usług czy zmiany cennika bez podania przyczyny.
  2. Operatorem płatności jest system DotPay (przelewy24). Użytkownik Serwisu może również dokonać płatności przelewem tradycyjnym, na wskazany przez Usługodawcę rachunek bankowy.
  3. W przypadku zaległości za usługę, Usługodawca ma prawo zablokować możliwość zamawiania przesyłek do momentu uregulowania zaległości.
  4. W przypadku braku płatności w terminie (zgodnie z Dz.U.2019.0.118 t.j - Ustawa z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, Art. 10. trans. handl.) Usługodawcy przysługuje od Usługobiorcy rekompensata za koszty odzyskiwania należności stanowiąca równowartość kwoty:
    1) 40 euro – gdy wartość świadczenia pieniężnego nie przekracza 5000 złotych;
    2) 70 euro – gdy wartość świadczenia pieniężnego jest wyższa niż 5000 złotych, ale niższa niż 50 000 złotych;
    3) 100 euro – gdy wartość świadczenia pieniężnego jest równa lub wyższa od 50 000 złotych.
    Kwota rekompensaty ustalana jest przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym świadczenie pieniężne stało się wymagalne. Powyższy punkt nie dotyczy klientów będących konsumentami.
  5. Usługodawca ma prawo do dochodzenia zadłużenia powstałego na koncie Użytkownika za pośrednictwem firmy windykacyjnej lub cesji wymagalnej wierzytelności na inny podmiot (o czym Użytkownik zostanie poinformowany), jeżeli Użytkownik uchyla się od zapłaty. Użytkownik może zostać obciążony kosztami postępowania windykacyjnego w zakresie i na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  6. Usługodawca wystawia faktury VAT w oparciu o dane, które podał Użytkownik niezwłocznie po każdym zakupie.
  7. Użytkownik zobowiązany jest do aktualizacji danych do faktury VAT przed złożeniem zamówienia.
  8. Użytkownik otrzyma fakturę VAT drogą elektroniczną, na wskazany przy rejestracji bądź aktualizacji konta adres e-mail.
  9. Faktura VAT wystawiona będzie przez Usługodawcę w oparciu o numer NIP. Jeśli w momencie składania zamówienia do Konta nie był przypisany żaden numer NIP, Użytkownik, zgodnie z art. 106b ust. 5 ustawy z 11.03.2004 o podatku od towarów i usług nie będzie miał prawa żądać od Usługodawcy wystawienia faktury VAT. W przypadku posiadania przez Użytkownika więcej niż jednego konta, Użytkownik nie ma prawa do żądania wystawienia faktury VAT na dane innego Konta niż to, z którego złożono zamówienie.
  10. Usługodawca niezwłocznie wystawia fakturę korektę, w przypadku pomyłki na fakturze w kwocie należności lub podatku VAT. Korekta faktury VAT wysłana jest do Usługobiorcy niezwłocznie po wystawieniu wraz ze wskazaniem przyczyn jej wystawienia.
§9 Regulamin
 
  1. W przypadku zmiany Regulaminu Serwisu, Usługodawca informuje Użytkownika, udostępniając informację na stronie Serwisu. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w terminie ustalonym przez Usługodawcę. Akceptacja zmian następuje przez pierwsze zlecenie Przesyłki.
  2. Użytkownik ma możliwość odstąpienia od akceptacji zmian, co skutkować będzie wypowiedzeniem umowy oraz zamknięciem konta Użytkownika. O braku akceptacji zmian i chęci zakończenia umowy Użytkownik zobowiązany jest powiadomić Usługodawcę drogą elektroniczną lub pisemną. 
  3. Zmiany Regulaminu mogą dotyczyć między innymi zmiany funkcjonalności Serwisu, przepisów prawa, sposobów płatności i dostawy czy zakresu świadczonych usług- w zakresie w którym wpływają te zmiany na realizację postanowień Regulaminu.
§10 Odpowiedzialność Użytkownika i Usługodawcy
 
  1. Za realizację usługi odpowiada Usługodawca. Realizacja usługi polega na sprawnym działaniu Serwisu oraz zleceniu przewozu Partnerowi. W przypadku braku realizacji Usługi, Usługodawca odpowiada przed Użytkownikiem, będącym Zleceniodawcą.
  2. Usługodawca dołoży należytej staranności, aby zapewnić poprawne działanie Serwisu, właściwe wykonanie Usługi oraz ochronę danych osobowych Użytkownika.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług z przyczyn leżących po stronie osób trzecich, związanych z awarią techniczną Serwisu czy spowodowanych działaniem siły wyższej.
  4. Za dostarczenie przesyłek odpowiedzialny jest Partner, będący Przewoźnikiem. Usługodawca nie świadczy usług przewozu.
  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia związane z usługą świadczoną przez Partnera.
  6. W przypadku reklamacji dotyczącej obowiązków ciążących na Partnerze, Usługodawca przekazuje reklamację Partnerowi. Nie jest tym samym odpowiedzialny za treść, dokumenty oraz decyzję reklamacyjną Partnera.
  7. Usługodawca może zarządzić przerwę techniczną Serwisu. W przypadku ewentualnych błędów i awarii technicznych Serwisu, które ograniczają korzystanie z niego, naprawiane są przez Usługodawcę niezwłocznie po wystąpieniu. Usługodawca zastrzega sobie nieograniczony czas naprawy Serwisu, jednocześnie podejmując działania zapewniające ograniczenie negatywnych skutków.
  8. Klient jest zobowiązany prowadzić swoją działalność zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności przetwarzać dane osobowe użytkowników zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
§11 Prawa autorskie
 
  1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu odsylamy.pl należą do Usługodawcy w całości i objęte są ochroną Prawa Autorskiego oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
  2. Znaki handlowe Usługodawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
 
  1. Paragraf dotyczy Użytkowników będących Konsumentami.
  2. Użytkownik będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dotyczących niepoprawnego funkcjonowania Usługi i dostępu do Serwisu oraz dochodzenia roszczeń.
  3. Szczegóły i zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach i stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,  w Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej, w organizacjach społecznych chroniących konsumentów oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  4. W sprawie rozstrzygnięcia sporu, Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  5. W ramach pomocy unijnej, Konsument może uzyskać pomoc pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr . Do jego dyspozycji pozostaje platforma ODR.
§13 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
 
  1. Paragraf dotyczy Użytkowników niebędących konsumentami.
  2. Usługodawca może wypowiedzieć Użytkownikowi umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Użytkownik otrzymuje drogą elektroniczną.
  3. Usługodawca ma prawo do zweryfikowania prawidłowości podanych przez Użytkownika danych. W celu weryfikacji Usługodawca może żądać od Użytkownika przesłania określonych dokumentów, potwierdzających prawidłowość podanych danych.
  4. W czasie weryfikacji konto Użytkownika może zostać zawieszone.
  5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  6. Usługodawca ponosi odpowiedzialność jedynie do wysokości uiszczonych Usługodawcy przez takiego Użytkownika opłat za korzystanie z Usług. Usługodawca ponosi wobec Użytkownika tylko za typowe i rzeczywiście poniesione szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy, z wyłączeniem utraconych korzyści.
  7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy, przerwy techniczne oraz awarie techniczne Serwisu. 
§14 Postanowienia końcowe
 
  1. Prywatność i poufność danych osobowych oraz obowiązki Użytkownika określa Polityka prywatności.
  2. Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych między Użytkownikiem a Usługodawcą w związku z korzystaniem z Serwisu jest prawo polskie, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego o zleceniu, chyba, że obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.
§15 Regulamin Partnera
 
  1. Regulamin InPost Paczkomaty
  2. Regulamin InPost Sp.z.o.o
 
§16 Załączniki
 
  1. Polityka prywatności
  2. Cennik
  3. Formularz reklamacji w zakresie świadczonych usług


Sprzedajemy produkty i serie produktowe kolekcjonerskie dla hobbystów, modelarzy i nie tylko. Nasze produkty można stosować w celach edukacyjnych (pod nadzorem specjalistów lub osób uprawnionych), dekoracyjnych lub innych niezwiązanych z użytkowaniem konsumenckim lub przemysłowym. Zachęcamy do ponownych zakupów.

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu